Sunday, September 7, 2008

weekend yg memenatkan..

kurasakan weekend ne paling memenatkan..mungkin aku keje wknd agaknye kot..kalo dulu wkd jer teringat nk menjenguk2 carboot dan plan jalan2 ngan family tp start minggu ne rutin weekend ku telah berubah!pagi2 kene keje lani huhu...
sabtu pagi aku keje..balik keje berkejar ke Huddersfield dlm 40km dari sheffield...bkn ape 2mlm sudah aku bid bookshelves kot ebay..last2 ak menang hehhehe...bkn ape dh lame aku kepingin nk beli bookshelf ne memandangkan buku2 aku..buku2 abg & adik..buku2 mama dh berkotak2 memenuhkan rumah...memang aku perlu sngt2 dah!!!
last2 akhirnye br lani aku dapat..alhamdulillah...menjadi gak aku bid £5 kt ebay...aku dpt 2 skali gus..jadinye in total £10(RM65)..utk bookshelves yg lawa lg baru lg ne...ownernye dh nk migrate ke canada..dia dh tak nak bw skali..dh jodoh bookslvs ne ngan aku hehheh...br ler bersemangat sket tengok buku dh tersusun elok kt living room aku...cehhhhhhh...1 lg aku letak jer dlm bedroom..

ptg tu ade program iftar warga Firth Park ne..mama masak nasi dagang gulai ikan mackarel hari tu..mcm biase potluck macam2 ade...aku mkn berbuka skali ngan sahur trus hehehheh...

dan hari ne aku keje lg 9-12tgh..balik2 bertungkus lumus siapkan report nk jumpe spvsor esok pagi...sblm aku lelapkan mata..inilah yg termampu aku coretkan utk wknd ini...esok yg pasti aku dh prepare nk goreng ape kt spvsor aku heheheheh....

2 comments:

azza_irah said...

patut la 2 ari tak online..ehehee..
amik gift kat blog aku..
saje buat laksam tu nak bg mu jeles..hehee
slamat bpuasa die..

iina said...

rusdi.. biasalah aku kalau jumpa sv pun goreng gak.. goreng abis-abisan.. wahh dapat rak buku baru.. semalam aku p ikea nampak gak rak buku baru dalam £45 je.. tapi fikir2 balik baik beli kat carbot atau barnados leh dapat kayu yg elok.. dah ada keta nie aku akan merajinkan diri beli brg hehehe ;)