Monday, September 1, 2008

keje lagi..dan lagi..dan lagi...

pagi ne 5.30 dh bangun..bkn aper pagi ne aku start keje baru...hehhehehe kali ne menoreh lagi kat Meadowhall lak..dkt2 rumah jer..drive dlm 5minit jer..kali ne aku join geng2 melayu gak mencari nafkah lebih sket...alang2 dh dkt rumah rugi plak tak ambik peluang ne...kali ne aku keje 6.30-9.30am..timing kire okay ler..balik rumah boleh siap2 utk trus ke uni...

aduhai nampak gayanye 1 ramadhan aku start keje menoreh ne...ape boleh buat..resam di tempat org ne...aku dh terbayang2 dh di pagi 1 Syawal nanti aku akn menoreh lagi!!!!!!!!!..huwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
inilah tempat keje ku..Bhs..glamer gak ler kt UK ne..blum bukak kedai lg wey..

2 comments:

iina said...

keje.. jangan tak keje.. aku cuti keje pagi 3 hari.. leh bangun lambat ler pose 3 hari nie.. tapi yang tak best petang aku keje lagi hehehe.. uihh bertungkus lumus aku keje bagai nak rak.. yang pasti keje petang tu xlama kot aku dah tak larat.. penat.. apa pun selamat menonyoh2 dan menoreh2 hehhee musim ujan nie menoreh kurang hasil sikit hehhehe tapi.. menoreh kita banyak hasil kan kan kan

cappuccino said...

hheheheh gitu ler iina..tak keje karang takcukup duit lak..posa2 ne menguji ketabahan dan keimanan sungguh kan..moga menjadikan kita lebih cekal dan tabah hendaknye..