Wednesday, September 3, 2008

autumn in my heart?..ohhh nooooo!!!!

hari ne aku naik bas ke uni..kali ne aku terpakse jalan jauh sket sbb jalan dpn rumah aku org tgh repair..bas dh tukar laluan lain lak..jadinye berjalan ler aku ke pekan firth park dlm 2-3minit untuk naik bas 88 Stagecoach ke city..tambang 50pence saje sbb aku pakai stdnt card...dari city aku kene jalan lagi 5-6 minit ke uni...fuhhhhhhh penat gak ler...

area Firth Park..kampung sementara ku kt sheffield..

awan mendung lak kat city..

hari ne plak sejuk ya amat..angin agak kuat..hujan plak tibe2 jer turun mencurah2...memang sah dah masuk autumn....tak bestnye...time autumn ne sejuknye terase sampai ke tulang sumsum gitu...memang aku tak suke time autumn compare to winter..mase ne ler kaki tangan akan rase sejuk kebas..kadang2 rase mcm takdak tangan!!!..tu ler pengalaman aku autumn lepas...

tapi kali ne aku gagahkan jugak pegi uni...dan balik uni singgah keje...hujan turun tak henti2 plak..sampai rosak habis payung aku dek penangan angin yg kuat hari ne...dlm hati aku takde maknenye autumn in my heart!!!!!

jalan nk ke uni..alamak dh hujan daaaa..

dan inilah tempat keje belah petang ku..Steel Building..tempat pejabat org pencen..

dan mase tengah menonyoh aku sempat candid view dr opis tingkat 1 tempat aku cari makan...

2 comments:

iina said...

wahh22 kelas juga tempat keje ko hehehe.. ok ler tu dapat keje ofis.. pastu keje kat bhs.. time sale.. sure ko yang sampai dulu.. beli habisan2 hehehe

raihan hassan said...

heheheh harusle kalo sale aku borong dulu hehhehe..ok ler keje xpnt mane pn..lagipun mase tu jer yg paling sesuai nk keje..time lain boleh gi uni..