Wednesday, September 10, 2008

mee goreng mamak

ptg td balik dari uni aku singgah tesco jap tgk2 sayur ape yg boleh dibeli..mase dok pilih sayur aku ternampak egg noodles...wahhh trus tibe2 jer aku terbayangkan mee goreng mamak..fuhhhhhh godddaaaaannnnn...so ape lg trus call mama ckp xyah masak..ptg ne aku nk masak mee grg mamak hehehe...so langkah kanan utk mama sbb ptg ne papa nk tunjuk skill masak...fuyyoooooo...

tesco 24hours dkt ngan uni xjauh tmpt aku slalu parking kete...

aku sebenarnye berkenan tgk shopping bag ne..nmpk cute..slalu tgk makcik2 bw bag ne mase shpng kat city..trus aku borong 2 skali gus hehhehe...

dan inilah bahan2 nye...

dan finally...inilah hasilnye..ummmmm yummy..yummy...menjadi gak aku masak mee grg mamak hari ne...tambah2 pekene lak ngan hot cappuccino..pergghhhhhhh..abg..adik dan mama nmpk sume berselera skali hihi...tak sia2 aku mengidam mee grg mamak hari ne....

p/s: kalo tgk skill masak aku mau sume takuttttt hheheheh..siap lambung2 kuali tuuuuu...kuang..kuang...kuang...

3 comments:

iina said...

wah22 leh aku order mee goreng ko nanti ekk.. wah mesti sedap punya ler nie ;)

cappuccino said...

hhehehe..mesttiiiiiiiii...org sume dh sibuk nk raya kan iina..kite ne camne ler nasibnye ne..huhu...

iina said...

alah takpelah raya tetap meriah gak.. walaupun dengan kwn2.. cuma tak dengan keluarga je.. balik mesia sok kita raya sakan ler kan hehehhe ;)