Friday, September 5, 2008

tragedi...

alkisahnye pagi kemarin mase nk gi keje..aku terperasan kete aku kene calar!!!!!!!!!!!!mangkuk hayunnn mane punye keje ne..ikutkan ati aku ne nak jer aku carut tp sabarrrrrrr...takkan pagi2 buta nak buat dosa huhu..ne mesti ade org yg tak puas ati dgn aku ne...dlm ati aku rase mcm jiran selang sebuah rumah aku rasenye..sebab aku tgk org tua ne semacam jer..mcm psycho sket..tambah2 aku slalu parking dpn rumah dia kalo dh ade org park dpn rmh aku..dia plak tak pakai kete..kat area rmh aku ne parking ikut suka jer..1st come 1st serve ler..agaknye dia meluat ngan bangsa asing kot...aku pernah say hi kat dia dulu tp dia buat derk jer..pastu tak pernah2 aku nk bermesra alam ngan dia dah...
ne bkn kali pertama kete aku kene calar..dh banyak kali dh..tapi yg ne agak dalam jugak..sian kt kete aku huhu..tau ler kete buruk tapi banyak jasanye..sampai ker scotland dh aku redah ngan kete ne...dlm ati aku cuma mampu bersabor jer ler..

sedey wey..dlm ati aku bayangkan kalo muka penjahat tu kene calar cam gini..camne dia rase kan???huhu...

ne le area dpn rmh aku..

3 comments:

iina said...

sampai hati btul org yang calar keta ko tu ekk.. meh kita bomohkan dia muahahha.. pastu kita calar balar lak muka n badan dia.. ish22 xsedo diri bulan pose nie ada hati nak wat jahat.. sabo2 rusdi.. lepas nie ko park agak2 ekk.. kena tgk kiri kanan idak pun pasang cctv boleh gitu ke..

hehehe aku pun baru beli keta.. pakwe aku pun park depan umah.. ari2 aku check keta tu.. ada calar balar tak.. kalau calar ler aku pun angin gak rusdi hehehe ;)

azza_irah said...

alaaa..sian mu die..
terkilan kan tgk keta kita. punya la kita jaga alih2 jd gitu disebabkan org. tapi keta aku tak kena calar dek org...aku yg gesel kat pagar smpai calar side mirror..hehee...

Enche' Adykasyah said...

Syabas.. Walaupun jauh tapi masih pakai Proton.. Salute lah!