Tuesday, October 14, 2008

kad raya drp Dato' VC

hari ne aku dpt kad raye dari Yg.Berbahagia Prof. Dato' Dr. Aminah binti Ayob, Naib Canselor UPSI...terharu plak rasenye bila baca catatan kata2 semangat Dato'..ish2 naik malu segan pun ade rasenye dkt Dato'..d one & only kad raye yg aku dpt tru mail heehhe...
aku bebenarnye cukup terhutang budi dgn Dato'..bkn ape ade story sblm aku ke sini dulu huhu..panjang citenye..dan dipendekkan cite, mase tu Dato' telah bagi moral support kat aku utk dtg ke UK ne...bkn ape waktu tu aku dh ibarat sebelah kaki dh nk fly ke New Zealand..dh tersurat jodoh aku di sini akhirnye..terima kasih yg tak terhingga utk Dato'...harapanku agar dipermudahkan olehNya laluan aku untuk menghabiskan pengajian ku di sini...memang denainye cukup2 berliku..
p/s: to my bespren Faris yg byk bg support..u re my idol..hehhehhe Malaysian Idol (ala2 Jacklyn Victor opsssss...)..amacam org tanjung skrg ne hehheeh?

6 comments:

azza_irah said...

denai2 bliku tu bila mu pandang balik esok2 adalah hamparan indah yang berkilauan..ehehh..
mg mu tabah n berjaya tamatkan pengajian die..

Sufi Idany said...

gud luck brother die... kenangan dan keindahan kekal terpahat di ingatan semua itu akan kekal dan menjadi sumber semangat juang yang bersisa....

Anonymous said...

Rusdi,

Aku doakan kau cepat menghabiskan research kau tuh. Aku percaya dah tak lama lagi kan. Teruskan usaha. :)

ramai laaa orang2 baru kat tanjong malim nih. banyak yang tak kenal..hehehe..aku masih menjejak kasih orang2 yang dah lama tak jumpa. Misalnya Profesor Dr. Zolkefli@Cikgu Zol.

Keri AlHaj said...

dekat kad araya tu, apesal dekat nama - kepada encik:--- tu, kena sapu lipstik pulak...

ya, semoga pengajian kat sana akan diselesaikan dengan sempurna...

cappuccino said...

>azza...doa2 la aku getek deh...

>idany..tq..btul tu..tp idup kt tmpt org ne byk btul cabaran & dugaannye...pahit manis terpakse ditelan jua...

>faris..lambatnye lg nk tunggu 2010..nt slalu2 bagi petua kay...takutnye bile dgr name prof.dr zol itewww...dgr cite dh jd bintang pilem lani...fuhhhhh sat lagi jd duta produk ler die hehhehe...

chime..hhehehe..tibe2 jer ade lipstik maybelline kt situ hehhehe..tq ats doa..berkat doa org2 alim cam chime ne hehhehe...

Keri AlHaj said...

ish... mana ada alim nya bro... alim2 kucin je...