Saturday, October 25, 2008

hari2 yg agak busy...

2-3 hari ne terkejar2 sket perlu setelkan tugasan kt universiti..terase mcm singkat sangat harinye..tambah2 siangnye dh pendek dh sket skrg ne...skrg ne pkl 5 lbih dah masuk magrib..angin plak agak kuat..sejuk jgn cakap ler..daun2 pn banyak yg dh gugur..pokok2 pn ade dh yg tinggal ranting jer...


mase jln2 kt area uni aku saje2 snap gambar pokok ne..cantik tul autumn ne...

dlm2 dok sebuk sket ne..terase mcm nk rehatkan minda plak..tengah dok berkire2 nk gi mane2 ne..yg pasti nxt month kami nk gi jalan2 cuti2..ummmmm ke mane yer?..biarlah rahsia..boley gituuuuuu...harap2 plan kali ne menjadi....dan harapnye aku akan dpt semangat baru utk study nanti...

sebelum tu nk aku rakamkan ucapan terima kasih banyak2 pada Chime yg sudi memotretkan gambar abg muizz & adik nia..memang comel..suke sngt2..terharu sngt2 atas usaha + kreativiti + masa yg dihabiskan utk lakarkan lukisan potret buah hati aku ne..utk chime sorry yer terpow gambar diorg ne kat ur blog..tak marah kan hehehehhe...memang terrer ler...leh buat bisness juta2 ne chime..

nt nak frame gambar ne cantik2..tq byk2 chime...

4 comments:

Keri AlHaj said...

nape ni... hilang semangat nak studi ke? penat kot?? mana nak studi,mana nak kerja... tu yg buat tensen tu. Elok gak pergi cuti-cuti malaysia sesekali. Eh! cuti-cuti UK lahkan...

oit, gambar bebudak cute tu, pasal dah terpow tu, tak payah lah mintak maaf... dia diorg tu memang harta bro.. saya je yg mengepow scara senagja baru ni... tak yahlah puji lebih2 sgt... saya bukannya teror sgt pun... cuma handala je.. kah! kah! kah! kah!... dah lah handal, ensemmm pulak tu ***Dush! dush! dush!*** penumbuk atas hidung...
psstt.. jgn framekan dulu. tunggu saya hantar dulu gambar tu dlm 2,3 ari ni... pastu baru frame.. lately, bz sikit nak pegi pejabat pos...

azza_irah said...

die..
comei abg n nia tuhh..

aallaaaa...teringinnya aku nak jalan bawah pohon tu smbil2 kena tiuo ngn angin pastuh daun2 jatuh bterbangan...hehee..

teringat lak jalan2 kat tasik harapan tgk kekura pastuh berpuluh daun terbang sb ribut..ekekek

balik mesia mai la penang nnti..

Honey Bee said...

Salam..
Belajar memang memerlukan pengorbanan yang besar..dr segi tenaga dan masa..selamat berjuang..

cappuccino said...

>chime..mgkn kdg2 tu bile byk bende ptg yg nk kene buat serentak yg buat jd penat..kalo leh cuti kejap..gi tgk tmpt2 org kot2 la pasne dpt aura seri baru hehhehe...

>azza..hhehehe tasik harapan dlm kngn..port utk couple2 dulu tu hehehhe...zmn2 cinta kura2 tasik harapn hahhahaha...

>honey bee..terima kasih atas doa..perjuangan yg belum selesai..harap2 penghujungnya kejayaan nt...