Monday, December 8, 2008

raya yg terlalu sederhana seadanya..

nampak gaya sambutan Raya Aidil Adha kali ne teramat simple & sederhana seadanya...langsung tiada sambutan raya..takdak feel pn nak raya..sedih jer bunyinya...nasib baik kami ada tetamu dari jauh, junior mama mase sekolah dulu dtg jalan2 ke rumah kami..saudara Rauhan dari St. Andrew, Scotland..sekurang2nya terhibur jugak abg muizz dan adik nia...sempat jugak bawa Rauhan pusing2 ke bandar Bradford ahad tu..sejam perjalananan dari Sheffield...

malam raya kami makan pizza jer..tiada juadah istimewa mlm2 raya macam kat mesia huhu..tp kire istimewa jugak la sekali sekala makan pizza mlm2 raya...
di pagi raya sempat jugak ke Masjid dkt universiti semayang sunat hari raya bersama Rauhan..mama,abg muizz dan adik nia cuma tinggal kat rumah saja..tak tahan cuaca tengah sejuk ya amat sekarang ne..

untuk semua keluarga,kenalan cyber,sahabat handai dan semua..dari kejauhan kami ucapkan selamat menyambut hari raya korban..semoga raya menginsafkan kita dan menjadikan kita ummat yg lebih baik...aminnnn...

5 comments:

arsaili said...

salam...wahh besnya beraya kat msia...rendang curry ketupat lemang soto segala..saja nak kasi jeleous..ehehehe...happy eid ul adha bro!

Asmadi said...

salam ..aidil adha ..thanks ek for the birthday wish tu ..ehhe pertama kali dapat dari jauh haah...

pokcik beraya kat kl jah tak leh nak balik kg ..banjir kg kuala krai .dok leh laa nak gi mana2 ..sini ajerlaa.tgk org korban lembu depan apartment pokcik ..


waaa makan pizza tu berbeza sungguh hehe sedap laa kan ..meh nak try sikit pizzza shiefiled .

salam Aidil Adha dari MAlaYSia Q!

iina said...

Rusdi

salam aidiladha.. kita pun raya sederhana gak.. aku tak sihat raya2 nie.. tensennnn

i-chimera said...

salam raya bro... kat melaysia pun tak ada meriah mana sgt.. meriah pun masa tgk org semelih lembu dlm hujan jelah... sekso jugaklah nok semelih lembu dlm ujan. tanoh lecoh... nok bagi reboh lembu tu kita pun reboh sama sebab licin.. hehe.. tapi seronok jugaklah.. pengalaman.
makan dging sampai sakit gigi doh. kat sana pulak raya makan pizza... hallamekkk... errr.. sajli lebat lagi ke... takde banjir salji ke kat sana??

rauhunt said...

Abe D, biar betul ni ..cepat sungguh update blog.

Anyway, slamat jalan2 di Dublin. upload la gambar banyok2