Tuesday, November 18, 2008

pabila kesejukan yang terlampau itu akan melanda..

pagi ne tatkala tgk UK yahoo news terbaca pasal berita tergempar ne..alamak weather kat UK ne so unpredictable..skrg ne dah hujung2 musim luruh..bila2 masa saja musim sejuk akan melanda..arghhhhhhhh winter time..dunia kelam sejuk beku akan melanda..anytime..anywhere in UK...harap2nye otak pn tak same2 beku..fuhhhhhhhhhhh...

Arctic weather heading our way
Icy weather is on the way with an Arctic chill expected to grip the country at the weekend.
Weathermen have warned that temperatures will plunge below zero with parts of the country getting blizzards, icy winds and wintry showers.

Forecaster John Hutchinson said: "You will feel a sharp drop in temperature on Friday and by the end of the night there will be sleet and snow in northern Scotland.

"Places like the North Yorkshire Moors and Norfolk will see wintry showers, with strong winds all the way down the east coast.

"Daytime temperatures on Saturday are likely to be between 3C and 6C, falling to below zero at night."

dan macam biasa kesejukan itu menyebabkan aku nak pijak lantai rumah pun rasa taknak..dan kasut bulu2 ini akan menjadi peneman setia dalam rumah sampai le aku masuk tido berselimutkan duvet/selimut tebal...

ne le kasut eskimo..& yg pink kaler itu mamanye punye...p/s: secara tak sengaja aku dh jawab tag oleh chime..aci kan???..dan rasenye xyah le aku nk tag sape2...sbb aku tahu sume org ade kasut yg comel2 kan hehe..

http://uk.news.yahoo.com/4/20081118/tuk-arctic-weather-heading-our-way-dba1618.html

2 comments:

i-chimera said...

ceh... jawab tag macam gini je... kasut tu macam kasut abang muizz je. mana aci.. syarat dia kena boh kasut sendiri...
err... musim sejuk dgn musim salji tak sama ke bro?? -- errkkk

i-chimera said...

yelah yelah... kira aci jelah... nape tak jahit labuci lip-lap2 biar meraih sikit kasut tu... lewat tido tehh... tapi takpe... kepala tgh fresh lagi dok.. baru balik rilis tensen at rome .. kira semangat tgh penuh lagi lah ni...